Inspiratie en tips over Koreaanse huidverzorging!

donderdag 22 december 2016

The Curious Case of... Benton! [merkintroductie]

Jaren geleden gingen we naar de bioscoop om "The Curious Case of Benjamin Button" te zien. Wat een geweldig verhaal over Benjamin die geboren wordt als een oude man en gedurende de jaren steeds jonger wordt. Al snikkend keken wij hoe zijn leven als baby eindigde. De film was zo intrigerend, dat we daar nog weken lang over zaten te fantaseren. Wat als zijn grote liefde Daisy nu ook jonger kon worden, zou het niet gaaf zijn om vol energie in een jong lichaam met pensioen te gaan, zou je dan als kind aan de botox gaan...

Deze film is ook voor het merk Benton een inspiratiebron geweest. En hun visie is dan ook verse, natuurlijke ingrediënten te gebruiken om de huid terug te brengen tot haar oorspronkelijke staat van gezondheid.

Hierdoor krijg je een gezonde huid, die minder vatbaar is voor processen die de huidveroudering versnellen. Daarnaast zijn Benton producten vrij van schadelijke ingrediënten zoals parabenen, minerale oliën, chemische conserveringsmiddelen en steroïden.

Benton is een van de beste Koreaanse merken met producten gebaseerd op slakkenslijm. Bijzonder hierbij is dat ze ook het PETA keurmerk mogen dragen. Hun slakkenslijm wordt op een diervriendelijke manier geproduceerd en de producten worden niet op dieren getest. Daarnaast gebruiken zij ook technieken om zoveel mogelijke waarde van de natuurlijke ingrediënten te behouden zodat deze geen irritaties veroorzaken en effectief blijven. Door het gebruik van geavanceerde technieken, mogen zij ook het Franse Ecocert dragen. Dat krijgen alleen bedrijven die hun producten weten te conserveren op natuurlijke wijze. Zo is Benton niet alleen weldadig voor de huid, maar ook nog eens lief voor dier en natuur!




En wat zijn nu onze favoriete Benton producten?



1. Snail Bee High Content Steam Cream

Voor mijn droge huid, is Benton echt een geweldig merk! De keus is voor mij daarom erg moeilijk. Als ik dan echt maar 1 Benton product zou mogen gebruiken, dan kies ik voor de Snail Bee High Content Steam Cream. Het is een heerlijk voedende crème die niet plakt of mijn poriën afsluit, zodat ik puistjes krijg. Deze crème is echt mijn “Holy Grail” geworden!




2. Fermentation Essence

Zoals veel vrouwen, heb ook ik een fobie: slakken! Als ik een slak zie, dan ren ik weg. Maar toch moest ik de producten proberen van de meiden! En nee, ik heb geen slak gevoeld en vond de producten stiekem erg fijn. Waar ik echt van onder de indruk ben, is de Fermentation Essence! Het hydrateert mijn gecombineerde huid en maakt het weerbaarder.

3. Honest TT Mist

Mijn huid is gevoelig en ook nog eens gecombineerd. Ook ik was onder de indruk van de Steam Cream, omdat ik er geen vette t-zone van krijg. Maar eigenlijk vind ik de hele lijn top. Tja, we mogen er maar 1 kiezen. Dan ga ik voor de Honest TT Mist. Zo heerlijk dat je hetzelfde product als toner kan gebruiken, je make-up mee kan fixeren en ook makkelijk mee kan nemen om tussendoor te hydrateren. De Honest TT Mist is daarom mijn topper!



Ben jij ook benieuwd geworden naar onze Benton producten? Neem dan snel een kijkje. En laat ons weten wat jouw favoriete Benton product is.
Be First to Post Comment !
Een reactie posten

Custom Post Signature

Custom Post  Signature